Kan tiden gå liite fortare?

God morgon! Woho, inlägg mitt i veckan! *klapp på axeln*
 
I måndags hände inget speciellt, var bara hemma o tog det lugnt :) Tobbe var ute o for lite så gjorde falukorv i ugn med potatismos, sjukt gott. Korv är underskattat, helt klart. Har tyvärr ingen bild påt ;/
Min arbetsplats just nu, så mysig! Så glad över att vi flyttat :)
Tobbe när han skulle ut o fara :)
Igår åkte jag till landet efter jobbet, min storasyster är där ute denna vecka med sin familj, supermys! Vi grillade o hade det gött

Idag efter jobbet ska jag träffa tjejerna, en sista gång innan jag o lina lättar!
 
Jag vet att jag skriver det i slutet på varje inlägg men jag vill bara komma bort, till stadigt väder, bränna, god mat o upplevelser. Jag blir så här inför varje resa jag gör.. dagarna/veckorna innan blir helt plötsligt ej betydelsefulla och jag bara väntar in dagen då jag ska åka. Vilket bara får tiden att gå långsammare. Jag får se hur det blir med bloggandet när jag är där borta, om jag har wifi/egen surf kommer jag nog i första hand ladda upp på instagram.
 
Ha en fortsatt fin vecka!
 
/Marielle
 
 

Kommentera här: