Min vecka

Hej!


Jag vet, jag måste blogga oftare. Just nu blir det bara ett stort inlägg i veckan.. jag personligen tycker att det är roligare med bloggar som uppdaterar varje/varannan dag. 

Mån-Ons har bara varit hamsterhjulrutiner. Onsdags kväll vart jag sjuk, ont i halsen o lite feber, som sen gick över i lördags. 

På torsdagen var jag iväg o grillade med vänner, riktigt gott o mysigt, trots att jag inte var på topp :) 

I fredags hände inget speciellt, vi åkte o storhandla och mös :) vi byggde ihop min systerdotters 2års-present mitt i natten, en gullig liten cykel ;) 

I lördags var jag o Tobbe iväg o grillade med några av hans vänner i Södertälje i nån kolonilott, supermysigt :) 

Idag har vi bara slappat i bakismolnet o hälsat på kissen hos Tobbes päron :) 

Denna vecka som kommer innehåller hårt arbete o planering inför resan. Åker om en vecka så det är ett tag kvar :) längtar! 

Ha en fortsatt fin helg! 
/Marielle 

Kommentera här: