Min helg

God morgon 🙃 


I fredags jobbade jag bara, vi hĂ„ller som sagt pĂ„ o flyttar, jag började 7 som vanligt o kom nog hem vid halv 8 kanske đŸ‘đŸ»
NĂ€r jag Ă„kte hem köpte jag bara med mig lite fĂ€rdigt kĂ€k o somnade hyfsat tidigt. 

IgĂ„r var jag pĂ„ jobbet 10-13 ungefĂ€r i nya lokalen o fixade lite inför mĂ„ndagen. 
Vid kl 14 mötte jag upp tvĂ„ vĂ€nner i RĂ„lis o hade liten picknick đŸ‘đŸ» 🌞 
Sen Ă„t vi middag ute och jag kom hem mellan 22 o 23, minns inte 😅 
Somnade ganska sĂ„ omgĂ„ende nĂ€r jag kom hem. 

Idag ska jag vara hemma pĂ„ dagen o bara stĂ€da, stĂ€da o stĂ€da. Det ser -som vanligt pĂ„ söndagar - förjĂ€vligt ut hĂ€r hemma. 
Efter middagen drar jag till syrran pĂ„ fika som ska operera bort halsmandlarna imorgon, stackare. SĂ„ hon ville ha lite gofika innan hon inte kommer kunna Ă€ta pĂ„ fleera dagar. Been there, done that. 😓

Ha en fortsatt fin helg! 

/Marielle

Kommentera hÀr: