Gårdagens Fika

God morgon!
 
Igår var jag på min vecko-dejt med mina Girls, denna gång vart det fika (o lite rosé för deras del haha)
 
För lite mer än en månad sen bestämde jag och mina vänner från lågstadiet att Vi Måste Ses Oftare, mer regelbundet. På äldre dar märker man att det är så lätt att glömma bort o hålla uppe kontakten o saker o ting rinner ofta ut i sanden. Så det är great, en dag i veckan ses vi, äter, fikar, dricker, whatever, o bara pratar o myser. Simple as that, egentligen. Det behöver inte vara mer invecklat än så :)
 
Idag händer inget speciellt, det här är i regel en softdag, men jag tror jag ändå ska försöka ta mig till gymmet, I have to. Min kropp o själ mår inte bra av att vara så stillasittande som jag varit nu de senaste veckorna.. Utöver det ska vi storhandla, men det är inget jobbigt, älskar o handla mat :3
 
Hoppas dagen blir lika varm o solig igår, det var Amazing, kunde känna på vägen hem att man fyllde på energi-tillbringaren.
(Såg sur ut men så var inte fallet, försökte pose:a i farten haha..) Älskar min bil på sommaren, att kunna köra nercabbat. Underbart.
 
Ha en bra dag!
 
/Marielle

Kommentera här: