Lördag & Söndag

God morgon!
 
I lördags tog jag det bara lugnt på dagen, det var så varmt att jag tuppade av.. Vid middagstid började jag röra mig mot ett födelsedagsfirande. Vi grillade, drack m.m o det var supermys! Träffade även en gammal vän där, sist vi snacka eller så var i alla fall innan Facebook startade haha.
 
 
Igår var det FULL JÄVLA RULLE från morgon till kväll. Jag åkte till Gröna lund med min lillebror vid kl 11. Vi var där till kl 16. Det var roligt, leo har inte varit på grönan sen han "fick in längden" så att säga, så allt var nytt för honom typ :) Och nej, vi åkte inte Ikaros o det där, varken jag eller han var redo för det haha.. När jag kom hem var det bara att slänga i sig mat o åka till jobbet för o städa. När det var klart åkte jag o Tobbe och storhandlade. SEN kom jag hem, o sov, hårt. Så trött, and I still am.
Nu är det dags att jobba, snart kommer revisorerna o stämmer av ett av våra bolag. Spännande!
 
Ha det bra!
/Marielle

Kommentera här: