Min helg

God morgon!
 
Hela helgen har varit väldigt lugn, nästan för lugn. Men jag har hittat sätt att roa mig på! Så det jag har gjort utöver det jag har bild på är att kolla True Blood eller städat i lägenheten haha. Jag började kolla på serien för ungefär en vecka sen och invigde säsong 4 igår haha.. Mitt liv står stilla när jag kollar serier...
 
I fredags jobbade jag och hade jag bara en lugn kväll med Tobbe, god mat och kollade på Better call saul.
Vill bara tillägga att det var sjukt bra väder o jag ångrar att jag inte tog tillfället i akt, men satte mig i solen på rasten i alla fall haha.
 
I lördags var jag en zombie, jag hade sovit alldeles för mycket o låg i stort sätt bara i sängen hela dagen, fram till klockan 5, då åkte jag till syrran o åt middag. Vi rakade även deras katt Munchii haha, det var ett projekt^^

Igår tog jag inga bilder men i söndags städade jag bara heeeela dagen, rensade kläder, rensade saker, tog upp lite på vinden o så.
 
IMORSE VAR JAG PÅ GYMMET! Kan ni fatta det? det var drygt en månad sen jag var där sist.. helt galet. förhoppningsvis är min segperiod över, min kropp mår bajs av att vara så stillastående.
Förr var jag inte lika beroende av gymmet, man åkte buss o tåg, o man rörde på sig i skolan på idrotten, mellan lektionerna m.m . Nu jobbar jag på kontor och har körkort, så det blir inte mycket motion för mig..
Vi får hoppas på att det håller i sig nu! Bra inför sommaren också haha :)
Ha en bra dag! Säger bra, för fin kommer den inte bli iaf.. med regn o blåst.. usch.
 
/Marielle

Kommentera här: