Sommarplaner - KAOS

Det är så mycket jag vill göra i sommar men plånboken ba: DU KAN INTE GÖRA ALLT!
Att jag ska på TVÅ utlandsresor i sommar är redan bestämt, o det är knappt så man har råd med det haha..
En med en vän till Grekland i mitten på sommarn och en resa med Tobbe alt fler till obestämd destination i slutet på sommaren.
 
Men nu ni, nu är det en till grej jag vill på, BRÅVALLA FESTIVALEN
I år är det så grymma artister o jag bara känner att jag måste dit!
Festivalen håller på 28 Juni - 1 Juli
 
De artister jag vill se som ska dit är:
Linkin park
Mac Miller
Otto knows
Alesso
The chainsmokers
You me at six
The killers
Nause
Ellie goulding
Rebecca & Fiona
Miriam Bryant
Norlie & kkv
 
Så gott, så blandat, så awesome
 
Jag har bara varit på en festival innan, det var Peace & Love 2010? kanske 2011. Det var bland det roligaste jag gjort om man bortser från ofräshheten och för lite alkohol med mig.
De artister jag minns att jag såg där var
Deadmau5
Journey
Underoath
All time low
30 seconds to mars
Maskinen
Kapten röd
m.m
 
Vi får se hur det blir :)

Kommentera här: