Julbord m.m

Hej!
 
Min helg såg ut som följande:
 
Fredag: Chillade, kollade film och läste. Tobbe hade varit på Ö&B:s Black Friday och köpt massa läsk, så nice! Jag kollade bland annat på Daddy's Home, jag och Tobbe är sugna på att se Daddy's Home 2 så ville se första filmen då det var ett tag sen :)
Den hade premiär i början av november, vi ska nog dra o se den i veckan :)
I lördags var jag på julbord med jobbet på Långholmens Wärdshus :) Det var kul och mysigt, kvällen slutade på "Malmen" på söder :) Drog hem med sista tåget, väldigt skönt!
Jag och syrran innan glöggminglet
Jag, syrran och mamma <3
Väldigt god mat! Men måste säga att jag är väldigt trött på jul/påsk/midsommar-mat.. men det var god snapps!
Totalt var vi ca 140 pers på julfesten och vi lyckades bli ca 20st på "efterfesten", alltid nått ;)
Igår åkte jag och Tobbe o handla mat, så skönt! Lägenheten var helt tom! Älskar att handla :)
Efter det åkte vi och åt hos hans päron, myspys
Nu ska jag jobba vidare, och jag lovar en sak, när jag får hem denna kamera kommer bloggen bli genast roligare! Min mobil-kamera är verkligen sämst och man blir inte direkt sugen på att fota..
 
Mot bättre tider!
 
/Marielle

Kommentera här: