Min helg m.m

Hej!
 
I fredags var jag ute på söder med Lina, liten barrunda. Min färd slutade på Himlen, väldigt mysigt och snyggt ställe. Dock mycket människor o lite smådyrt så inte ett ställe jag skulle åka till varje helg men nån gång ibland :) Goda drinkar dessutom! Dom vet vad dom gör där bakom baren ;)
I lördags åkte jag ut till landet och hjälpte till lite, sen åkte jag hem och pluggade. På kvällen var jag bara hemma, trots haloween ;) Jag var för trött och hade ingen lust med något. Jag började kolla på Stranger Things har jag för mig, som jag idag har kollat klart, båda säsongerna. Den var spännande och bra men jag har lite svårt med Alien-filmer o så, dom går inte att resonera med eller ändra, dom bara dödar och dödar. Därför gillar jag nog mer vampyrserier för då kan man bli förvånad och det kan gå hur som helst.
I måndags var jag på Gorillaz-konserten ! Det var asbra! Det hade varit bättre om jag hade lyssnat mer på deras nyare album men dom körde mycket gammalt så det var lugnt! :)

Annars har jag bara jobbat/pluggat dessa dagar, haft fullt upp med kursen o så.
Trots att vartenda nerv i kroppen skrek "ORKAR INGENTING!" så gjorde jag mat. High Five till mig! Det var helt ok :) Allt blir gott med cashewnötter :)
 
Nu ska jag jobba vidare, det kommer inte hända något speciellt resten av veckan, jag kommer nog bara att plugga o göra nytta. Det är tenta nästa fredag och den vill jag väldigt gärna klara!
 
Fortsatt trevlig vecka! :D
 
/Marielle

Kommentera här: