Hårunderhåll från Lyko

Hej!
 
Nyss la jag en beställning från Lyko.se.. efter min frisörtid vart jag sugen på att bara börja ta hand om mitt hår. (Så säger jag varje gång sen faller jag tillbaka till gamla rutiner..) men nu vill jag försöka igen! Min dröm är att mitt hår ska bli tungt och friskt. I nuläget är mitt hår i väldigt bra kvalité från botten ner till öronen, resten är puffigt och okontrollerat. Så när jag inte plattar håret slutar det ofta med en fläta eller boll på huvudet. Men jag vill ha utsläppt, låta håret andas, utan att det driver mig till vansinne!
Jag har köpt en hårinpackning som ska reparera, en kräm?schampoo? not sure - som tar bort varma toner i håret och en värmeskydd-spray (så när jag väl får för mig att platta håret eller föna ska jag vara skyddad :)
 

Det är 15% på mycket på deras sida, så detta skulle ha kostat runt 700:-, köpte det för 600:-
TAGET
 
/Marielle

Kommentera här: