Min helg

God morgon!
 
I fredags var jag baaaaaara hemma, superskönt! Förutom att vi åkte till Tullinge och hälsade på Tobbes familjs katter. (päronen är i Thailand)
I lördags var jag och tränade med syrran (lite ben & rumpa, och svaret är Nej, jag kan ej gå..) Efter det följde hon med mig och storhandlade.
På kvällen var jag bara hemma och kollade på TV och bara mös under täcket :)
Igår började dagen med att jag gav mig på bananpannkakor, det blev helt ok! Sen åkte jag iväg på bio med Lollo och vi såg ju The greatest showman, superbra! Efter det åkte jag till Hanna och uppdaterade varandra lite :) Vi hade inte setts på en månad då hon varit i Thailand 2v. När jag kom hem var det foodprep som stod på schemat, vi skulle egentligen ha gjort 2 rätter men jag hade glömt att köpa en sak så vi gjorde bara ena - Stekt kyckling + ugnsbakade grönsaker + tzatziki :) det vart väldigt gott! Idag när jag köpt dill ska jag köra ugnsbakad lax + ris + kall dillsås :) mums!

Nu ska jag fortsätta jobba!
Ha det bäst!

Kommentera här: