The Script var så grymma!

I totally suck at this.
 
HEJ!
 
Sen sist jag bloggade har jag:
Varit hos tandläkaren
Varit lite barnvakt
Tagit hem min syrras katt till mig, då hennes lägenhet skulle ha visning o grejer.
Varit på AW med mina kollegor (Rolig sumobrottning och thairestaurang)
Städa syrrans lägenhet inför visningarna
Hängt på söder med Lina, Tobbe m.m
Till fotografering/visning köptes det lite inredning, dessa tavlor fastnade jag extra för :)
Haha man ser så rolig ut i dräkterna ;)
 
 
SIST MEN INTE MINST: The Script - konserten ! Det var så jäkla Awesome på allt håll och kanter :) Mitt under spelningen gick sångaren ut i publiken och vandrade runt och jag fick komma så nära en kändis man kan komma. När man väl står där blir man så ställd o vet inte vad man ska göra, så jag bara tog tag i armen haha.. jag fick känsla av att man skulle hålla ett hyfsat avstånd så kunde inte direkt springa fram o krama eller liknande. Men it was good enough for me ;)
Jag kan tyvärr inte ladda upp videos här, men la upp lite på min insta @glasspinnens
På en konsert tycker jag att det är mer värt att filma än att fota så har i stort sätt inga bilder från själva spelningen, bara när jag köpte tröja o så.
Ha en fin vecka!
/Marielle

Kommentera här: