I did it!

Hej igen! 


Jag kom precis hem från ett benpass! Wohooo 

De senaste gångerna jag gått till gymmet o försökt få tillbaka suget har det inte funkat men nu mina vänner.. jag känner ett sug 💪🏻

Jag började med lite jogging/löpning som jag brukar. Det är så skönt, bli varm, svettig och mjuk i kroppen 🙂
Sen körde jag de övningar jag kände för, mest maskiner då jag har lite problem med min rygg atm.. men avslutade med en ganska ny favorit: Den när du lutar dina skuldror mot en bänk och lyfter en stång med höfterna eller hur man ska förklara det.  Jag kan ha lite svårt att få kontakt med rumpan men den övningen- tar kål på den haha så amazing. Skakade hela vägen upp till lägenheten därav skakiga bilder i hissen haha 😅

Aja, nu är Marielle igång - och ska försöka hålla denna inställning 😉💪🏻

/Marielle

Kommentera här: