To do - söndag

Hejhopp! 


Nu är jag hemma igen efter att jag fladdrat runt sen kl 15 typ. 

Först (medan Tobbe låna min bil) satte jag på mig min just nu favvo-ansiktsmask. Vid applicering blir det Varmt i ansiktet o det känns underbart o luktar en gnutta ingefära. Den tar jag oftast efter skrubben o detta gör jag (försöker iaf) nån gång i veckan. Jag har ganska fet hy så denna rutin gör susen. 

Sen åkte jag hem till mamma o gjorde lite förberedanden. Tex handla o gå ut med hunden (se bild längst ner som syrran tog haha) 

Ett tag senare åkte jag o hjälpte en kompis med sista delen av hennes flytt, med min minibil haha, men det gick! 

O nu är jag hemma..helt död. Förberett frukosten för veckan, som för övrigt blir ganska kort med tanke på påsken men gjorde 3 lådor iaf. 
- Jag vill bara tipsa om kalorisnåla sylten som jag köper, supergod! Den är däremot lite surare än den vanliga o dyrare kilopris men jsg tycker det är helt klart värt det. En sån burk räcker för mig ca 5 port. O då tar jag typ 2 msk. 

Nu ska vi sätta igång med middagen här hemma! Men jsg skriver mer när jag har något att komma med :) 

/Marielle

Kommentera här: