Plan B / Kräftskiva

God morgon! Äntligen fredag!
 
Ikväll ska jag o Tobbe sätta oss ner en gång för alla o boka en resa. Vi har lagt ner Barcelona, nu går vi tillbaka till det vi tänkte först - Amsterdam. Då räcker det bara med några dagar och allt blir lite billigare. Vi får satsa på en solsemester nästa år :) Vi båda har alltid varit lite nyfikna på Amsterdam, när man googlar påt ser det så mysigt ut. O alla jag hört som varit där har sagt att det varit nice. Tanken är att vi ska åka under v34, vilket är näst nästa vecka, so we better hurry up :)
 
På lördag ska en vän hålla i en kräftskiva, WOHO, längtat till första kräftskiveinbjudan, älskar kräftor :) Däremot måste jag säga att jag blivit mer o mer less med åren när det kommer till skalandet. När jag var yngre kunde jag sitta o skala 2 hinkar på en kväll,, så är det inte längre.. Nu är jag mer öppen för tillbehören o det blir att jag inte äter lika hysteriskt mycket ;)
 
But first måste jag ta mig igenom denna arbetsdag!
/Marielle

Kommentera här: