Jag är sämst..

Hej igen!
 
Det har varit väldigt lugnt sen sist, jag har bara jobbat, slappat, haft middagsbesök och tränat.
Jag har som vanligt inga roliga bilder.. tror jag blir otaggad på att fota då det oftast är mörkt när man kommer hem från jobbet (och då blir det inga fina bilder)
 
Jag hittade FÖRE/EFTER bilder från frisören.. haha skäms över före-bilden. (jag hade ej klippt mig på ca 2år)
Random bilder från de senaste dagarna
Min älskade vän Karro som är i Portugal nu och varit där sen nyår ungefär, hittade en bild på oss som åkte upp på kylskåpet ;) MISS HER!
En bild från i lördags då vi var på middag hos Tobbes päron med hans systrar, en av dom hade skaffat en till hund, så söt :)
Älskar mitt kylskåp med alla bilder o så. (ska beställa fler bildmagneter nån dag, så fina! Från FUJI och nån undrar)
En annan rolig grej är att jag och Tobbe bestämde i Amsterdam att: "från och med denna resa ska vi köpa souvenier från varje land vi åker till, i form av kylskåpsmagnet". Så den stora bronsfärgade kapsylen till vänster är från Amsterdam :) I sommar ska vi åka till Portugal och troligtvis Kroatien så då köper vi fler magneter ;) Varför vi valde magneter är för att då ser man på dom Varje dag, istället för en sten eller whatever. (och för att det så gott som ALLTID finns magneter i sådana souvenir-affärer)
Dagens trötta face. aja, bara o sätta fart!
/Marielle

Kommentera här: