Jag har blivit sämre på detta..

God morgon!
 
Ja, jag vet, jag bloggar inte lika ofta längre.. det är inte så att jag Inte gör saker men jag tycker väll att bilderna jag har inte är så mycket att komma med..
 
Sen sist har jag jobbat, gått mina promenader, tränat, foodpreppat, varit med vänner och softat hemma.
 
Där jobbar jag!
Det här gången tog jag en lite annorlunda slinga, mycket mer gångvänligt men tar dock längre tid (vilket inte är dåligt för mig)
I fredags var jag o Tobbe ute o åt i Södertälje på ett hak han o hans polare brukar hänga. Tobbe vann en gratis middag i en tävling innan nyår.
I lördags var jag och Hanna o shoppa lite smått i Farsta..
Sen mot kvällen mötte vi upp hennes vänner! Vi hängde i gamla stan, inte ofta man hamnar där, men det var mys!
Igår försökte jag vara lite produktiv så förberedde jag frukost för veckan och städade osv.. dock inte diskat haha, så tråkigt x) Innan det var jag på gymmet med två av mina syskon som är nybörjare på gymmet. Ska göra så gott jag kan med att få dom att känna sig bekväma och självsäkra i gymmet och hjälpa dom nå sina mål. MEN det är inte lätt, speciellt när jag inte är ett Pro precis, jag vet vad som funkar för mig men att föra det vidare var svårare än vad jag trodde.
Jag rekommenderar verkligen denna frukost! Jag ville testa något nytt (smakerna i sig är inte nytt men sättet att göra omelett på) Det var enkelt, gick hyfsat fort och gott! Bara att värma på sen!
 
Nu ska jag jobba vidare! Jag ska bli bättre på detta, I promise!
/Marielle

Kommentera här: