Min vecka

God morgon!
 
Lite bilder från vardagarna
Tobbe gjorde rent mina varskor, så nu slipper jag köpa nya :)
Bästa som finns.. speciellt med mitt sköljmedel som luktar kokos.. så underbar
Liten mitt-i-veckan-ute-middag :)
Efter att han bott med oss i ca 2v åkte han hem till syrran igen <3 Saknar inte hans katthår och kattsand överallt men saknar hans gosande och sällskap :)
Godaste frullen! Pannkakorna innehåller Ägg, banan och protein-pannkakspulver. Så gott! Till det har jag frysta hallon och Arlas vaniljkvarg.
HELGEN

På fredagen satt vi bara hemma och åt gott + kolla film. Vi såg Bright, hade höga förväntningar men den var inte så speciellt bra.. väldigt rörig och lame story.
I lördags åkte jag in till lina i stan o drack vin med henne och jossan. Det var mys! Länge sedan vi alla kunde ses samtidigt
Hela söndagen var jag bakis o bara softade. Tyckte inte jag drack så mycket men mådde illa till o från hela dagen. Jag tvättade, diskade och gjorde massa bara för att inte tänka på mitt tillstånd x)

Kommentera här: