Söndagens utflykt

Hej!
 
I söndags efter festen i Strängnäs åkte vi förbi Mariefred på hemvägen
 
Där visade Tobbes vän oss runt. Vi åt först lunch på ett hamburgerställe (hann inte fota innan jag åt upp hamburgaren..) det var väldigt gott! Sen vandrade vi runt vid hamnen (o åt glass). Slutligen gick vi runt Hjorthagen på en promenad :)
 
I bilen på vägen hem hade nästan alla somnat i bilen av utmatthet, förutom stackars Tobbe som körde bilen..
 

När vi kom hem tog vi det lugnt bara, laddade upp inför jobb för min del och skola för Tobbes del.
 
Nu har halva första arbetsveckan passerat och jag känner redan att jag vill ha mer semester.. men nej.. bara o bita ihop ;)
 
Denna vecka kommer vara en blandning av "fullt upp" och "lugn" så får se hur mycket jag bloggar :)
 
/Marielle

Kommentera här: