Kalas och veckans planer

Hej!
 
Igår hade vi kalas för mig och storesyrran! Hon fyllde 26 igår och jag fyller 24 på lördag.
 
Alla var där utom farfar, väldigt roligt att vara med alla på samma plats istället för att åka runt till alla ;)
 
Jag önskar mig pengar till min kamera och det fick jag, + lite blommor :)
 
Det togs tyvärr inte så mycket bilder, men vi hade det mysigt i alla fall :)
 

Idag ska jag, syrran och pappa på bio och se Solsian :D Hört så gott om den, längtar!
-Imorgon skulle vi behöva storhandla
-På torsdag eller fredag kommer mormor över på fika :)
-På lördag ska jag fira mig själv med mina vänner, ska bli mys! Alla tjejerna samlade :)
-På söndag har jag och Tobbe varit ihop i 8år, så det ska väl firas ;)
Bjussar på en bild från balen, för 7 år sedan ;) (2010)
Och en hyfsat ny bild från i somras
Fullt ös helt enkelt! Nu ska jag jobba vidare!
 
..Och nej, inte hört något om kameran än.. :(
 
Ha en fin dag!
/Marielle

Kommentera här: