Mini-födelsedags-firande

Hej!
 
I måndags när vi firade mig och syrran hade vi glömt att säga till "mammas sida" att vi skulle fira mig då också (det var inte sagt så från början) Så vi bokade in en fika som var igår! Mamma, mormor och några av syskonen kom :) Det var mys! Jag hade bakat lite muffins och vi pratade minnen. Love my family :)
Jag fick lite kläder, choklad, pengar och så fick jag en liten vitaminpåse eller vad man ska kalla det med sånt som behövs under denna årstid (vilket jag funderat på att köpa själv men har inte blivit av.. )
 
Så nu imorse tog jag första dosen, ska bli kul om jag känner skillnad om några dagar :) Mamma vet jag använder D-vitamin-tabletterna i alla fall o det säger hon funkar väldigt bra! Och Pappa använder magnesium och säger samma sak! Jag är dålig överlag nu på min hälsa så jag tror vad som helst skulle funka på mig just nu :')

OCH JA, MIN KAMERA ÄR REDO ATT HÄMTAS ! Jag ska hämta den idag efter jobbet :D Test-fotar lite när jag kommer hem eller imorgon!
 
Ha det bäst <3
 
/Marielle

Kommentera här: