Firat Hanna o hälsat på Tobbes nya katt

God morgon! 


I förrgår firade jag m.fl en kompis Hanna :) vi satt först på snaps och sen åt vi middag på ett ställe som hette Brickyard, åt en så otroligt god burgare där :) senare mot kvällen åkte alla bara hem :) 

Igår åkte jag o Tobbe o shoppade lite samt storhandla o träffa hans familjs nya kisse Gordon :) Han är en blandning av Ragdoll och Perser :) så söt! Sen åkte vi hem o åt mat samt kollade på King Arthur :) 

Det var framför allt jag som shoppade, o jag  har hittat min nya grej, byxdressar! H&M hade jättefina! Köpte 3st. En helblå, en blåblommig o en rosa-mönstrad. Det är framförallt till Grekland men kommer börja använda det mer på somrarna i allmänhet. Så skönt! 

Nu ska vi gå upp, äta frukost o ta oss ut på en uppfriskande promenad :) sen mot 16 ska Tobbe iväg, men tror jag bara chillar hemma, behöver spara in på pengar ;) 

Ha en fortsatt fin helg! 

Kommentera här: