Serier

Hej igen!
 
Just nu verkar jag ha hamnat i en sorts svacka.. många av mina serier som jag tittar på är på "stand by" o släpper fler avsnitt typ i höst eller nästa år :/ o en del av dom har tagit slut helt..
 
Då är ju frågan, ska jag leta upp nya serier eller kick-starta bokläsningen?
 
Serier som just nu är på "stand by" är dessa:
Denna serie är ganska så ny, den släpper en 3:e säsong i oktober
 
Denna serie är också ganska ny, den släpper säsong 3 år 2018
 
Denna serie heter The Originals och släpper säsong 5 2018. Så förbannat bra vill jag tillägga.
 
Serier som jag nyligen kollat klart är dessa:
Denna serie hade jag tappat hoppet för, men vilket jäkla avslut! Kunde inte ha slutat bättre!
 
Min älskade, älskade serie. Den kollade jag klart på i vintras kanske? Lite förvirrande men grymt avslut.
 
Denna serie kollade jag klart på i våras, helt okej avslut.
 
En serie som jag o framförallt Tobbe har väntat på ska starta igen är GAME OF THRONES
Ett helt år har vi väntat, de släpper säsong 7 nu i helgen (16 juli)
 
Tack för mig, där fick ni lite tips på serier :)
 
/Marielle  

Kommentera här: