Vad hände?

Igår var jag på gymmet! WOHO.. varje gång jag får mina ryck känns det så bra..o varje gång hoppas jag på att det ska hålla i sig.. varför ska det vara så svårt? För nått år sen hade jag inga problem med att gymma typ varje dag? Nu sen jag flyttade hemifrån (o har närmare till gymmet än någonsin..) går det så förbannat trögt.
Till mitt försvar gymmar jag nu för tiden solo, förut hade jag oftast någon med mig som kunde pusha mig osv, men nu är det bara jag, då kräver ren vilja och envishet..
 
Ett knep jag lärt mig i alla fall är att INTE sätta sig ned i soffan eller sängen när jag kommer hem från jobbet, då fastnar jag framför TVn.. En annan grej är att träna INNAN middagen, det kanske bara är jag men jag blir otroligt slö efter jag ätit mat, då vill jag bara sova ungefär ;)
 
Hursomhelst, det vart lite löpband, rygg och mage :)
 

Kommentera här: