My week so far

God morgon!
 
I måndags tog jag bara det lugnt, käkade god mat, gjorde lite sysslor..kollade True Blood haha, är beroende.
 
Igår var det dags att träffa tjejerna, eller Tisdagsdejten som jag börjat kalla det, tyvärr så kunde inte hälften, igen, men vi hade det mys jag o Lina ändå :) Satt o pratade om resan vi ska göra m.m
Det som är extra kul med henne är att hon visar mig alla Stockholms guldkanter när det gäller, restauranger, barer m.m. Jag rör mig inte så mycket i stan o hittar inte alls, så det är kul att se något nytt.
Det vart mexikanskt i Hornstull i solnedgången, så mys!

Idag efter jobbet fram till kvällen ska jag passa syrrans barn Meja, ska som vanligt bli kul! Ungen blir bara större o större hela tiden, lär sig nya saker m.m. Så kul o följa det, viktigt för mig.
(denna bild är tagen i Mars o det är snart Juni, så hon har till o med vuxit sen dess :)
Imorgon är det röd dag, så kommer vara ledig! På morgonen ska jag städa på jobbet och på kvällen ska jag Äntligen få se Norlie & KKV på grönan, längtat! Ska bli dunder! Skiter i att jag jobbar på fredagen, så värt!
Ha en bra dag!
 
/Marielle

Kommentera här: