Nu är det bokat! Rhodos here we come

God morgon!
 
Igår var jag ju med Lina o skulle boka resa, 1 timme tog det men vi har bokat nu!
 
Vi ville först åka till Zakynthos, men vi hittade inget hotell som föll oss i smaken.
 
Så vi gjorde så att vi sökte på hela Grekland o skrollade igenom tills vi hittade något, det blev Rhodos. Ingen av oss har varit där tidigare så det ska bli spännande!
 
Hotellet heter Oceanis Hotell **** och ligger ganska nära Rhodos Stad, så det är trevligt!
Det är 50m till närmsta strand, 1km till staden och den har fått bra betyg på de sidor vi kollat på t.ex Tripadvisor
(ja vi läste även kommentarerna för att se vad som var bra och mindre bra, men generellt verkar det vara bra)
De har även fått bra betyg för sin mat, vilket är bra eftersom vi valt All inclusive :)

 
 
v29 drar vi så det är ett par veckor kvar men det kommer gå fort! När jag tittar i min kalender så har jag något bokat varje helg fram till 1/7 så, ja, det går ingen nöd på mig! Men så skönt att det är bokat, betalt o klart.
 
Ha en fortsatt fin dag, I know I will ;)
/Marielle

Kommentera här: