Min helg - Väldigt lugn

God morgon!
 
Som rubriken lyder, min helg vart väldigt lugn, men jag behövde det. Tobbe har mycket i skolan så han var hemma hela helgen så jag passade på att vara hemma då också. Jag har städat, tvättat, joggat, kollat TVD och åkt till landet och hjälpt till med flytten.
 
Igår slog jag rekord i genomsnittligt tempo på min runkeeper. Det känns väldigt bra! Men var HELT förstörd när jag kom hem..men det var värt det :) Jag vill komma igång med löpningen på riktigt igen, boka lopp osv. Det är kul att utmana sig själv men ändå skönt att bara ge sig iväg, det är som att du tömmer skallen o bara glömmer bort alla bekymmer för en stund. Känslan när man kommer hem igen, i mål, är obeskrivlig. Du är så slutkörd o nöjd, det känns så gött.
 
 
Ha en fin vecka!
 
/Marielle

Kommentera här: