Häng hos syrran

God kväll 


Gud så mörkt det blir tidigt..klockan är 8 nu o jag vill redan gå o lägga mig.. Det sjuka är att förr eller senare vänjer man sig vid mörkret o det blir bättre, hur deppigt låter inte det? Usch. 

Då är det bra att man håller sig sysselsatt så hela denna period går fortare :) 

Hänger mycket hos syrran nu för tiden o det är mys :) Pappa kom förbi en stund o åkte nyss. 

I helgen ska ett band som jag gillar spela, tyvärr finns det inga biljetter kvar :( hoppas dom tar in fler! 

För första gången på länge känner jag att det flyter på på jobbet, vilket känns bra. Det är som att jag har lagt till en växel o bara ger mig fan på att jag ska ta igen det jsg halkat efter i. Hoppas det håller i sig. 

Nu ska jag kolla vidare på 6an, Dodgeball börjar klockan 9 o jag bara måste se den, sån klassiker. 

Ha det fint!
/Marielle

Kommentera här: