Min vecka so far

I förrgår fick jag för mig att jag skulle till gymmet, leta efter ett sug, men fann det icke.. Jag funderade då efteråt på vad som fick mig att träna när jag tränade som mest - Jag hade ett schema, och det måste jag återskapa, det är nog den lösningen som skulle funka för mig. Nu för tiden när jag kommer hem går jag på hur jag känner, då blir det ju att man inte kommer iväg för att man inte orkar/vill. Det ska bli ändring på det, fr.o.m nästa vecka. :)
I tisdags var jag och storhandla, älskar att storhandla. Jag finner en sorts frid när jag kommer hem o packar in allt i kylen o mina skåp. Underbart :)
I onsdags testade jag att göra Kålpudding - Riktigt gott! Det är stekt vitkål som man varvar med köttfärs o har lingonsylt till! :)
Igår åkte jag till syrran o sov över, så mys att vara där, hänga med henne o kluttis :)
Busfrö <3
 
I helgen händer inget speciellt, men idag släpps ju biljetterna till The Script, wish me luck!
Kl 11.00 smäller det :D
 
/Marielle
 

Kommentera här: