Vad är en fight utan spänning?

Hej! 

Efter många svordomar o hjärnblödningar lyckades jag nappa åt mig 2st ståplatser på Imagine Dragons, så glad! Det började med att jag jag kom in, allt gick bra, knappa in allt o ba JA JA JA, sen när jag kom till Bekräfta Köp, då la sidan ned Dx Otur? Ja. Men det var bara o börja om, det hade då hunnit gå 5min o det var högtryck på hemsidan, jag kunde då inte ens klicka på Köp biljetter, den bara fastna o fastna o fastna.. MEN TILL SLUT kom jag igenom o ba hetsa igenom allt då jag visste vart jag skulle klicka osv.. Så nu är dom mina :)))  
Nu är det bara o vänta i...6..7månader 😅 jaja! Något att se fram emot i alla fall 👍🏻
 
Denna vecka har jag mest jobbat o hängt hos syrran. I onsdags var jag på bio med mamma o några systrar o såg DET.. sämsta Ever. Visst, ibland sket man på sig men det var oftast pga det höga ljudet.. men men, del 2 kanske är bättre 😋
 
Idag ska jag bara chilla efter jobbet, kanske storstäda.. som varje helg haha ^^ jag vann 2 biobiljetter på en tävling på jobbet som går ut 26/9 så måste förbruka dom under helgen..men går inga bra filmer just nu 😫
 
Vi får se hur helgen blir 🤗
 
/Marielle
Min favoritserie just nu, Rick & Morty <3
Detta lagade Tobbe igår, något recept han fått av en kompis. Det var supergott! Tänk er en köttfärssås med vitlök, chili, basilika, paprika o en massa fonder osv så den blir riktigt salt :) med ris och ett "friterat ägg" on top :)

Kommentera här: