Januari är en seg månad det..

Hejsan! :)
 
Sen sist jag bloggade har det inte hänt något speciellt förutom mitt ryggproblem kommit tillbaka och jag har gått till naprapaten igen. Hon knäckte till och hade sig och jag fick en hemläxa att jag skulle gå minst 30min om dagen i 2v + undvika styrketräning och sådant. Nu är jag inne på min fjärde dag sen det besöket och det känns faktiskt lite bättre. När jag var där fick jag även detta konstaterat "Du har helt enkelt inte rört dig tillräckligt senaste tiden och suttit för mycket, då belastas ländryggen som bara den" JAPP it's a fact, im lazy..
 
MEN nu jävlar har jag fått en spark i baken. Jag som har gnällt hela året om att jag rör mig för lite, nu fick väll min kropp nog på riktigt, så det blev en låsning i ryggslutet med en nerv i kläm - därav ryggsmärtor och strålningar ner längs högra benet. Det har varit hemskt, känt mig stelopererad i flera veckor.
 
Som sagt, bra spark i baken nu så där i början på året. I förrgår var jag med ena syrran och skaffade gymkort på det gym jag tränar på. Vi har även lagt schema och allt, så när min rehab är över är det bara att köra igång! Hon är minst lika taggad som jag! Hon ba "MARIELLE VI SKA BLI SÅ JÄVLA FIT!", precis vad jag vill + att må bra såklart.
 
Denna helg blir lugn, ska bli superskönt för de senaste 3 veckorna i alla fall har varit fullt ös på ett eller annat sätt. Idag ska jag o Michelle träna (haha för mig blir det att gå på bandet och iaktta) och sen ska jag o Tobbe troligtvis ut o käka och på söndag ska jag på bio med Lollo och se "The greatest showman", så taggad!
 
Här kommer de bilder jag skrapat ihop från denna vecka ;)
Hittat en runda som blir PRICK 30min så det är perfekt. Mycket upp och ned- backar så det är great. (Går på lunchrasten då det är Lite ljust ute)
Bilder på filmen jag ska se
Det ska vara en stark, känslosam, musikal :)
Trevlig helg!

Kommentera här: